Postafen och inskrivning!

Publicerat i: Allmänt barn, barnmorska, familj, gravid, vul
Ja då har det underbart roliga illamåendet börjat, satte igång för ca 1 vecka sen då jag tjugo in4 på natten vaknade av att jag mådde piss illa, gick upp på toa men kräktes aldrig utan det som bara saliv/slem! Samma sak i lördags natt 2 ggr på jobbet! Och nu ikväll tog jag min postafen tablett 30 min försent och hejsan middagen! Det är sjukt att det krävs så lite!!  Och dem är ju svin dyra 75kr för 10st 😱 insane!! 

Va iaf påminskrivning idag, ochbhafe totalt glömt bort att dem tig 4 rör med blod!! Jade 96/58 i blodtryck hade inte ärit lunch då så va nog därför det va lågt! Annars såg det bra ut :) 

På fredag är det daga för VUL ( vaginaltultraljud och efter det ska jg ringa och boka ultraljud! Yeay! 

Bjuder på en magbild 6+6 (7)