Började träna i måndags och har tränat 4 ggr denna vecka! Kör vanlig Tabata hemma då det är bekvämast för mig, är inget fan av gym, men det kommer behövas inom en snar framtid! Har mest siktat in mig på underkroppen och magen, Dvs lår och rumpa då det är de jag saknar mest! Och har sån O T R O L I G träningvärk i  benen 😂 men det är en fantastisk känsla för då vet jag att det händer något med kroppennågot  positivt.


Nästa vecka börjar jag och vännen Emma med promenader som vi sakta ska låta övergå till löpning 💪🏻

Idag är en vilo dag men imorgon är det dags igen! Jag kör 15*6 på varje övning och vilar 10! Efter åt drar jag i mig en shake med tropisk smak 😍 

Va och gjorde en kroppsskanning i tisdags mitt BMI har alltid legat på 20,5! Men inte längre utan under 19 ligger jag och jag fick en chock! Jag visste att det va dåligt men inte så dåligt. Så nu är det allt eller inget! 

Bröllopet är om lite mindre än 6 månader och vill gärna ha kommit en bit på vägen innan dess!

It's all in your head! 

Iaiyh101 på instagram för er som vill kika ✨

Ha en super helg ❤️